EP:Beerepoot Volendam
Over ons
U wilt vanzelfsprekend zo lang mogelijk genieten van uw aankoop. Helaas zijn onverwachte defecten nooit uitgesloten. Daarom kunt u altijd bij EP:Volendam terecht voor al uw defecte apparaten. Wij hebben specialisten in huis om ieder defect apparaat vakkundig te repareren. Al onze specialisten zijn gecertificeerd met ruime kennis van allerlei soorten producten, van een wasmachine tot een televisie.
Beoordelingen: wat vinden andere klanten?
-
Reparatie Audiosysteem
"They contact me first thing in the morning, also the conversation and advice was top quality, thank you!"
-
Reparatie Afzuigkap
"Zeer snelle reactie van firma Beerepoot. Goed advies. Reparatie bleek niet mogelijk."
-
Reparatie Audiosysteem
"De aangewezen reparatiezaak (via internet) kon deze reparatie niet uitvoeren en heeft mij snel op de hoogte hiervan gebracht en vervolgens mij door gestuurd naar een bedrijf die wel deze mogelijkheden had. Zodoende werd de klus alsnog geklaard. Kortom, een mooie service!"
-
Reparatie Koffieapparaat
"goed advies"
-
Reparatie Televisie
"Helaas geen goed bericht voor rep maar wel eerlijlk"
-
Reparatie Koffieapparaat
"Teruggebeld en het was geen optie"
-
Reparatie Koffieapparaat
"Snelle reactie, maar bleek geen voordeel om het bij de dealer te laten repareren. Helaas nog steeds koffiexet app datvhet niet doet."
-
Reparatie Televisie
"Heb goede informatie gekregen. "
-
Reparatie Stofzuiger
"Belde direkt op ,was vriendelijk en klant gericht!"
-
Reparatie Audiosysteem
"gezien de leeftijd van de apparatuur, reparatie alleen mogelijk bij een specialist. Beerepoot heeft mij doorverwezen. Prima oplossing"
-
Reparatie Televisie
"Eerlijk en oprecht aan mij verteld wat het beste was voor mij"
-
Reparatie Televisie
"N.a.v. mijn telefonisch contact met deze firma i.v.m. een defect aan mijn (slechts 2 1/2 jaar oude) Samsung tv, heeft de betreffende medewerker mij afgeraden om het toestel ter reparatie aan te bieden. Vanwege de hoge kosten die daar waarschijnlijk mee gemoeid zouden zijn. Ik vond dit een goed advies, en kreeg niet de indruk dat hij daarmee trachtte mij over te halen tot aankoop van een nieuwe Samsung tv, al begrijp ik dat dit aan provisie deze firma wel eens meer zou kunnen opleveren dan reparatie van het defecte apparaat. Ik heb dan ook een nieuw toestel van hetzelfde formaat gekocht. Echter geen Samsung (omdat het vereiste kleine formaat met bovendien een CL+ module niet meer verkrijgbaar was) maar een Philips. De firma en de electronica-gigant zijn er dus niet wijzer van geworden in de zin van verkoop van een nieuw toestel. Adviezen van commerciële bedrijven zijn vrijwel altijd gericht op omzet maken. Dat was hier niet het geval, vandaar mijn beoordeling met een negen. Jammer is wel dat dit Samsung-product het al na zo korte tijd liet afweten. Ik heb meerder slechte ervaringen met Samsung, maar ook goede. Als consument heb je weinig in te brengen in de wereld van massaproductie en moet je maar afwachten hoe lang een product meegaat. Soms valt het mee, soms tegen. Er is weinig aan te doen. Met vr. gr. Han Jonkers "
-
Reparatie Koffieapparaat
"keurig telefonisch geholpen en afgehandeld. MVG Hans Merle"
-
Aansluiten Audiosysteem
"Monteur was al binnen enkele dagen ter plaatse. Sneller dan ik verwachtte. De man had kennis van zaken, maar adviseerde in de sterk verouderde apparatuur niet meer te investeren. Door het verversen van een oud kabeltje was het ergste euvel al verholpen. Voor de kapotte volumeknop liet hij me een alternatieve manier van volumeregeling zien."
-
Reparatie Televisie
"Zeer tevreden. Monteur kwam goed op tijd en had het probleem snel opgelost. Hoefde alleen voorrijkosten te betalen."
-
Reparatie Audiosysteem
"Duidelijke uitleg en advies"
-
Reparatie Televisie
"Toch jammer dat ik nog steeds geen schaderapport heb mogen ontvangen! De verzekering zit hier nl. op te wachten."
-
Reparatie Droger
"Snelle reactietijd. Zijn langsgekomen om probleem te beoordelen. Prijsopgave gedaan. "
-
Reparatie Kookplaat
"Op tijd, deskundig, helaas een afspraak gemaakt die niet gehouden kon worden wegens een trainingsdag. (Had niet mogen gebeuren.)"
-
Reparatie Koffieapparaat
"Goed"
-
Reparatie Koffieapparaat
"De zeer lange tijd vanaf het aanbieden tot de afgehandelde reparatie is tergend lang!! Maar liefst 3 weken, zoniet langer!"
-
Reparatie Audiosysteem
"Prima voorlichting over de geplande reparatie."
-
Reparatie Televisie
"Keurig te woord gestaan. En keurig teruggebeld met wat de totale reparatie zou gaan kosten."
-
Reparatie Televisie
"Geen reparatie uitgevoerd omdat tv bij ep afgeleverd dient te worden en zij deze vervolgens weer doorsturen voor reparaie door derden. Dit werkt niet. Prijsopgave kon ook niet."
-
Reparatie Wasmachine
"De eerste monteur konstateerde na heelveel onderzoeken dat het mancet lekte .Na ongeveer eenweek kwam een andere tweede monteur met de mancet Bij kontrole van deze monteur bleek dat het mancet helemaal niet defekt was maar de trommel doorgesleten was .De monteur raadde een reparatie af dit zou te duur worden en was de machine niet meer waard en raadde aan een nieuwe machine aanteschaffen. Gelukkig hoefde ik maar een bezoek te betalen maar het geheel viel mij toch iets of wat van de reparateur wat kennis van de eerste monteur betrefd vandaar niet z,n hoge puntenwaardering. Slechte kennismaaking met de firma Beerepoot Volendam"
-
Reparatie Televisie
"Snel en vakkundig. Gelijk een reactie en super snel geholpen. Helemaal top "
-
Reparatie Oven
"Werd terug gebeld, maar was niet meer nodig."
-
Reparatie Televisie
"Een prettig contact en goede service"
-
Reparatie Televisie
"Super goed geholpen, tv was binnen 1,5 week weer gemaakt."
-
Reparatie Magnetron
"IK ben op een nette en correcte manier geholpen."
-
Reparatie Televisie
"Wij hebben (nog) niets vernomen over de status van de reparatie."
-
Reparatie Televisie
"Na melding te hebben gedaan van een storing aan mijn t.v. werd ik redelijk snel teruggebeld. De heer aan de telefoon stond mij netjes te woord. Na uitleg te hebben gegeven van het probleem wist deze mijnheer direct te vertellen wat het probleem was en dat dit €200,- ging kosten. Volgens hem was de tv dit niet waard en ik kon dus maar beter een nieuwe bij hem kopen..Ten eerste vind ik het knap dat hij door de telefoon kan zien wat het probleem is en ten tweede dat hij voor mij kan bepalen of ik het waard vind om te laten repareren. Ik was verder niet van plan om een nieuwe t.v. aan te schaffen gezien het feit dat mijn huidige t.v. nog niet zo oud is. Mocht ik dit wel willen doen dan zal dit niet bij de firma Beerepoot zijn. De firma Beerepoot heeft namelijk een andere definitie van service dan ik. "
-
Reparatie Vaatwasser
"Extreem goede service en bereidwilligheid om probleem op te lossen. Uitgangspunt was om vaatwasser niet te hoeven repareren. "
-
Reparatie Audiosysteem
"Ik heb nog geen bericht gehad dat het apparaat klaar is. Ik heb wel gebeld, maar er was geen nieuws. Daarom maar een 'gemiddeld' cijfer....maar eigenlijk heeft dat niet met de service te maken. "